Skip links

Veelgestelde vragen

Nee, je hoeft niets te betalen, je krijgt het keuze cadeau aangeboden door Buurtzorg. Je hoeft ook geen verzendkosten te betalen, je krijgt het zonder kosten thuisbezorgd.
Je betaalt dus alleen als je extra cadeaus bestelt, 50% van de normale prijs.

Heb je moeite met kiezen? Als medewerker van Buurtzorg kun je alle cadeaus die je wilt bestellen voor de helft van de prijs. In de webshop van good to give krijg je 50% korting met de kortingscode buurtzorgkerst50 en de korting wordt automatisch verrekend. Klik op de link of ga naar goodtogive.nl en vergeet niet je kortingscode in te vullen.

We hebben meer bestellingen voor de powerbank gekregen dan we hadden verwacht. De powerbank is uit voorraad. We proberen dit item na te bestellen, maar dat neemt bijna drie maanden in beslag. Daarom hebben we dit item verwijderd, zodat je een ander cadeau kunt kiezen. Mocht je echt echt echt niets anders willen – stuur ons dan een mailtje, dan zetten we je op de wachtlijst. info@goodtogive.nl met als onderwerp – wachtlijst powerbank

Direct na je bestelling heb je als het goed is een bevestiging ontvangen per mail. Hierin staat de geschatte bezorgtijd. De levertijd is tussen de 2-5 werkdagen.
Op het moment dat jouw bestelling is ontvangen, krijg je een mail met een track&trace code van DHL  Daarmee kan je de bezorging volgen. Ook het downloaden van DHL app is handig om het pakket te volgen of de aflevering te wijzigen. Je kan in de app ook kiezen voor een servicepunt aflevering.

Wanneer het product retour gaat dan wordt het product nogmaals verzonden mits wij de juiste gegevens hebben. Is er iets mis met de adressering dan krijg je een email   ons verzendbedrijf Black Box Waalwijk, check ook de spambox. houd rekening met een wat langere doorlooptijd i.v.m. ompakken, opnieuw verzenden en de drukte tijdens de feestdagen.

Mocht je toch nog vragen hebben stuur dan een email naar: kickel@goodtogive.nl

Er kan altijd iets misgaan, en we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur een email met jouw klacht aan kickel@goodtogive.nl  en je ontvangt binnen 2 werkdagen antwoord.

Vanzelfsprekend! Good to Give respecteert je privacy en de bescherming ervan. Onderaan de pagina vind je ons privacy beleid.

Dat kan, maar mailen is handiger. Je krijgt altijd binnen enkele dagen antwoord. Als je iemand wilt spreken, laat dan een bericht achter op het antwoordapparaat en je wordt binnen 2 dagen teruggebeld. 010-2443444